1 Aralık 2016 Perşembe

➤ I Remember You / Hello Monster ‼︎


-- Hello Monster / I Remember You --
Tür : Aksiyon, Romantik, Gizem
Bölüm Sayısı : 16
Yönetmen : No Sang Hoon
Senarist : Kwon Ki Young
Yapım Yılı : 2015
Oyuncular :
Seo In Guk - Lee Hyun
Jang Na Ra - Cha Ji An
Choi Won Young - Lee Joon Ho
Park Bo Gum -  Jung Sun Ho
Lee Chun Hee - Kang Eun Hyeok
Kim Jae Young - Min Seung Joo
Son Seung Won - Choi Eun Bok
Min Sung Wook - Son Myeong  Woo 
Konu :
Lee Hyun Amerikada çalışan cinayet suçlarında uzmanlaşmış zeki ve yetenekli birisidir. Bir gün gizemli bir mesaj ile  Kore'ye geri döner ve geçmişi ile yüzleşmeye başlar. Cha Ji An ise bir polis memurudur ve bir cinayet ekibinde yer alır.  İkili bir cinayet davası ile karşılaşır fakat Cha Ji An zaten Lee Hyun'u daha önceden tanıyordur.  Lee Hyun da ekibe dahil olur.


Çok fazla spoiler vermeden biraz daha konuyu açmak istiyorum çünkü izlerkenki alıcağınız keyif kaybolsun istemem.
Lee Hyun, küçüklüğünden beri çok zeki bir çocuk, erkek kardeşi ve babası ile birlikte yaşıyor. Babasının karakolda psikolog  olması sebebiyle seri katil olan Lee Joon Yeong  ile tanışıyor ve tüm hayatı değişiyor diyebiliriz. Lee Joon Yeong genç Lee Hyun ile tanışıyor ve birbirlerini çok benzetiyor birbirleriyle sırlarını paylaşıyorlar. Yoon Yeong hapisten kaçınca olaylar gelişiyor ve yıllar sonra Lee Hyun Amerikada cinayet vakalarında ünlü bir profesör olmuş bir şekilde karşımıza çıkıyor.Geçmişte yaşadığı travma yüzünden çoğu çocukluk anısını hatırlamıyor. Cha Ji An ise babasının ölümü ardındaki gerçeği bulmak için polis oluyor. Ve bir ekipte cinayet bölümünde çalışıyor. (Bu ekibi de çok sevdim bu arada ) . Cha Ji An, Lee Hyun'u gördüğü anda tanısa da Lee Hyun, Cha Ji An'ı hatırlamıyor. Ekibimiz suçları çözerken kendi geçmişleri de aydınlanıyor.



✔︎  Lee Hyun, Seo In Guk ve Cha Ji An da Jang Na Ra tarafından canlandırılıyor. Jang Na Ra'yı Fated To Love You dan beri Seo In Guk 'uda Reply 1977 ve Master's Sun dan beri seviyorum ve özellikle Seo In Guk'un bu dizide ki oyunculuğunu çok çok beğendim.  Lee Joon Yeong'u D.O, Jung Sun Ho avukatımızı ise Park Bo Gum canlandırıyor ve bence ikisi de harika bir iş çıkarmış.Daha önce It's Okay, That's Love da da D.O 'nun oyunculuğunu beğendiğimi söylemiştim.

⬇︎⬇︎⬇︎⬇︎


✔︎ Özellikle söylediğim gibi çok güzel oyunculuklar vardı ve  senaryo da çok güzeldi bence. Ekipteki karakterleri de çok sevdim, Myeong Woo (Min Sung Wook) ile Lee Hyun'un atışmaları gerçekten çok komikti. Seung Joo ile Eun Bok un arkadaşlığı da çok güzeldi. Dizilerdeki güzel ekiplerden biriydi.

✔︎ Bazılarının Jang Na Ra ve Seo In Guk arasında yaş farkı olduğu için beğenmediğini gördüm ama bu beni hiç rahatsız etmedi bence çok uyumlulardı. 


✔︎  Ne kadar beklediğim gibi bir final olmasa da diziye bakış açımı etkilemedi ve beğendim. 


✔︎ (Spoiler Olabilir)  Lee Hyun ile Sun Ho  gerçekten çok tatlıydı. İkisi de kendi açılarından haklı yerleri vardı ve ikisine de gerçekten çok üzüldüm. 

Diziden Görüntüler :









-- İYİ SEYİRLER --

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder