8 Şubat 2017 Çarşamba

★ 2016' nın "En" leri #1 ★


Aslında bu yazıyı çok  daha erken yazmayı planlıyordum biraz  geç olduğunun farkındayım ama ne yazık ki zamanım olmadı. 

 Kısmet bugüneymiş :)
İnşallah 2017 yılında hepimiz barış,huzur,sağlık görürüz ve umarım tüm dilekleriniz gerçek olur. 

Gelelim konumuza.. 2016 yılı dizi sektörü açısından başarılıydı diye düşünüyorum.Çok fazlada uzatmadan sadede geliyorum ve söylüyorum :
İşte benim için 2016'nın Enleri:



EN İYİ DİZİ  

- DESCENDANTS OF THE SUN 



Toplam 16 bölümden oluşan dizi, Hem oyuncularıyla hem senaryosuyla 2016 yılına damgasını vuran bir diziydi. 2 Çiftiyle, karakterler arasındaki ilişkilerle ve olaylarıyla dilimizden düşmedi. Hem bol bol güldük hem de ağladık sayesinde.Sevmeyenler olucaktır tabiki fakat çok büyük bir kitleyi etkilediği ve 2016 da en çok konuşulan dizi olduğu kesin bir gerçek.
İncelemek için : Descendants Of The Sun


EN İYİ AKSİYON DİZİSİ 

- THE K2


16 bölümden oluşan Yoona ve Ji Chang Wook'un başrollerinde olduğu dizi benim için kesinlikle 1 numaralı aksiyon dizisiydi. Aksiyonu bol ve kaliteliydi. Ji Chang Wook baya bir çaba sarfetmiş bu sahneler için belli. Ama kesinlikle değmiş !! Yoona ile olan uyumları ise çok güzeldi. Yani aksiyonun yanında çok güzel bir aşk da izledik. Bu tarz dizileri seviyorsanız kaçırmayın derim !


EN İYİ FANTASTİK DİZİ 

-  W - TWO WORLDS


Oyuncularıyla, farklı senaryosuyla  bu yılın en çok konuşulan dizilerinden biriydi W.
Lee Jong Suk ve Han Hyo Joo başroldeydi.Bence roller için başka birileri düşünülemezdi, çok uymuşlardı karakterlere, Lee Jong Suk gerçektende bir çizgi romandan fırlamış gibi :) Aynı zamanda ikili birbirlerine de çok yakışmış, sayelerinde çok güzel sahneler izledik.İlk bölümden itibaren sizi şaşırtarak devam eden, sürekli heyecanlandıran, sürükleyici ve ilginç senaryosuyla bu dizi mutlaka izlenmeli bence.
İncelemek için :  W/ Two Worlds

⬇︎⬇︎⬇︎⬇︎⬇︎


EN İYİ TARİHİ DİZİLER 

- MOON LOVERS - SCARLET HEART RYEO


Tarihi dizileri çok fazla sevmeyen biri olarak listeye 2 tane tarihi dizi koymam benim için de şaşırtıcı :) Ama bu iki dizi bu önyargımı yenerek sevdiğim diziler arasına girmeyi başardı.Bunlardan ilki olan Moon Lovers,  yine 2016'nın en çok konuşulan dizilerinden biri. Hikayesiyle, karakterleriyle izlenmesi gereken bir dizi. Bir Uyarıyım, Dizinin sonunda etkisinden çıkamayabilirsiniz. ( Ben çıkamadım..)


- LOVE IN THE MOONLIGHT 


Diğer adıyla Moonlight Drawn By Clouds 18 bölümden oluşuyor. Ne kadar hepimiz "Erkek kılığına giren kadın" rollerinden bıkmışsak da bu diziye kesinlikle bir şans verin derim. Hem bu klişeden bıkmış hem de tarihi drama sevmeyen biri olarak ben, bu diziye başlayacağımı hiç düşünemezdim fakat okuduğum bazı yorumlar ve internette sürekli gördüğüm bazı sahneler sonucu başlamaya karar verdim. İyi ki de başlamışım, çok sevdim. Özellikle Park Bo Gum müthiş bir iş çıkarmış. O nasıl bir gülüştür öyle !!
İncelemek İçin : Moonlight Drawn By Clouds



EN İYİ ROMANTİK KOMEDİLER


-  JEALOUSY INCARNATE 


Konumuz: Kıskançlık ! Ama merak etmeyin ortada sizi sıkıcak bayacak bir kıskançlık yok tabii ki. Sevdiğim oyunculardan oluşan bu dizinin başrolünde Jo Jung Suk, Gong Hyo Jin, (zaten bu ikiliyi birlikte görünce baştan dikkatimi çekmişti dizi) Go Kyung Pyo var. Jo Jung Suk ve Gong Hyo Jin'in uyumuna bayıldığım, komedisinin yanında güzel bir hikayesi olan harika bir diziydi. İzlerken çokk eğlendim.

- OH MY VENÜS


2015 Yılının sonlarında başlayıp, 2016 nın başlarında bitti Oh My Venüs. Yine çok sevdiğim iki oyuncunun biraraya gelmesinin heyecanını yaşayarak başladım bu diziye ve umduğum gibi Ba-Yıl-Dım. So Ji Sub ve Shin Min Ah'ın başrolünde olduğu dizimiz,  aşırı eğlenceli, aşırı komikti ! Çift olarak ise ikili kesinlikle mükemmellerdi. Mutlaka izleyin derim !
İncelemek için : Oh My Venüs



EN İYİ SENARYO

-  38 TASK FORCE


Bu diziyi hangi kategoriye koymalıyım çok düşündüm ve en sonunda karar verdim. Bence senaryosu çok güzeldi. Karakterler, olaylar, olayların gelişmesi ve bağlanması mükemmeldi. Çoğu bölümde heyecandan yerimde duramadım.Sürekli şaşırtan bir senaryonun yanında oyunculuklarda mükemmeldi. Dizinin Başrollerinde Seo In Guk, Ma Dong Seok ve Choi Soo Young var. Vergi Kaçakçılarını dolandıran bu takımın hikayesini izlemenizi tavsiye ederim.
İncelemek için : 38 Task Force



EN İYİ GENÇLİK DİZİLERİ


- CİNDRELLA AND FOUR KNİGHTS


Ne kadar klasikleşmiş bir cindrella konusu gibi gözüksede,konuyu işleyiş tarzları mükemmeldi ve böylece dizi de kendini bize sevdirdi. Romantik Komedi şeklinde tam bir gençlik dizisiydi. Karakterleri ve olayları ile 2016'nın eğlenceli dizilerinden birisiydi.
İncelemek için : Cindrella And Four Knights

- Cheese In The Trap 


Bu yıl en çok konuşulan dizilerden biri daha. Farklı senaryosuyla dikkat çeken, sonu ile çoğu kişi tarafından eleştirilen bir dizi oldu. Ama bence izlenmesi gereken dizilerden! Bu yılın en dikkat çekenlerinden.



EN İYİ DÖNEM DİZİSİ

- Reply 1988


Samimi havasıyla ve sıcaklığıyla hepimizin sevdiği reply serisinden biri olan Reply 1988, 2015 yılının sonlarında başlayıp 2016 yılının başlarında bitti. Bu dizi de bu yılın çok konuşulan dizileri arasındaydı, ki haketmişti de. Yer yer güldürdü, yer yer ağlatı. Konusu itibariyle sıcacık bir diziydi. Bu seriyi seviyorsanız mutlaka izleyin derim.



-ÇEREZLİK DİZİLER-

- ENTERTAİNER



Bir Ji Sung hayranı olarak bu diziyi izlemesem olmazdı.. Ne kadar mükemmel bir dizi olmasada oyunculuklar çok iyiydi (ee kadroda Ji Sung var) ve bence konusu itibariyle de eğlenceli bir senaryosu vardı. Karakterler aşırı tatlı, OST'ları ayrı güzeldi. 
İncelemek İçin : Entertainer


- PLEASE COME BACK MİSTER


Başrollerinde Rain, Oh Yeon Seo, Lee Min Jung, Choi Won Young,Lee Tae Hwan gibi oyuncular olan yer yer ağlatan yer yer güldüren bir diziydi. Oyunculukları kesinlikle çok iyiydi. Hem çok eğlenceli ve komik hemde çok şaşırtıcı sahneleri vardı ki bu da diziyi benim için ön plana çıkardı.
İncelemek İçin : Come Back Mister



BONUS

* ÖZEL 2 DİZİ *

- GOBLİN


2016 nın sonlarında başlayan bu dizi 2017'de bitti. Bu yüzden Bonus olarak buraya koyuyorum. Büyük ihtimal 2017 listemde de yerini alır. Çünkü efsane dizilerin içerisinde yer alabilecek bir diziydi. Çok konuşuldu ve bence daha uzun bir süre konuşulacak. Unutulmayacaklar arasına girebilir..Her şeyiyle mükemmeldi. izlemeyen kalmamalı...

- THE LEGEND OF THE BLUE SEA


Bu dizide 2016 sonlarında başladı ve 2017 de bitti.  Senaristiyle, Lee Min Ho ve Gianna Jun ikilisiyle bahsetmezsem olmaz diye düşündüm. Bu ikiliyi yanyana görmek bile büyük bir olay. Bu diziyi de uzun süre konuşucaz gibi.. 
En kısa zamanda bu iki dizi hakkında inceleme/yorum yazıcam inşallah :)

► 2016'nın En'leri -2-  ◀︎

★ Benim listem bu kadardı. Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim :)
Sizin Listeniz Nasıl ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder