2 Şubat 2017 Perşembe

➤ Entertainer !


-Entertainer / Ddanddara/ Tantara -
Tür: Dram,Komedi,Romantik
Senarist: Yoo Young-A
Bölüm Sayısı : 18
Oyuncular :
Ji Sung - Shin Suk Ho
Hyeri - Jung Geu Rin
Kang Min Hyuk - Jo Ha Neul
Chae Jung An - Yeo Min Joo
Gong Myung - Kyle
L.Joe- Seo Jae Hoon
Lee Tae Sun - Na Yeon Soo
Konusu :
    Shin Suk Ho(Ji Sung), bir eğlence şirketinde müdür olan başarılı, yetenekli birisidir. Çalıştığı şirketten ayrılıp kendi şirketini kurmak istemektedir. Jo Ha Neul ise suçsuz yere suçlanmış bir lise öğrencisidir. Sevdiklerini kaybetmiş ve yalnız birisidir. Shin Suk Ho ile karşılaşınca onun ve ablası Jung Geu Rin'in hayatı değişir.

Diziyi gördüğümde ilk dikkatimi çeken tabii ki  Ji Sung oldu.  Özellikle Kill Me Heal Me'den sonra sürekli gözümüzün aradığı, Oyunculuğu mükemmel bir aktör. Bu kadar sevdalısı olunca da diziyi izlemesem olmazdı zaten, beklediğim gibi miydi ? Daha büyük beklentilerim vardı. Kötü müydü ? hayır, kesinlikle değildi. Diziyi beğendim Ama buraya dönücem.
Şimdi biraz karakterlerden bahsedeyim

⬇︎⬇︎⬇︎⬇︎

Shin Suk Ho (Ji Sung) , Ktop adlı şirkette azimli ve yetenekli bir menajerken başarısını yükseltmiş müdür bile olmuştur. Artık kendi şirketini kurmanın zamanının geldiğini düşünür ve dostça şirketten ayrılmak ister ancak türlü ihanetlere uğrar ve bir anda her şeyini kaybeder. En baştan başlamaya karar veren Suk Ho, tamda o sıralar  Jo Ha Neul ile tanışır ve ona bir albüm yapmak ister. 

Jo Ha Neul (Kang Min Hyuk),  küçük yaşta abisini daha sonra anne ve babasını kaybetmiş, hayatı zorluklarla doludur. Şarkı söylemeyi çok sevmekte ama ailesine verdiği söz yüzünden söylememektedir. Shin Suk Ho'nun teklifini ilk önce reddetse de daha sonra ikna olur ve kabul eder. Ancak tek bir şartı vardır, oda bir - Band - kurmaktır. 

Kyle (Gong Myung),  Juilliard Müzik Okuluna gitmiş fakat bir süre sonra bırakmıştır.  Gitarda çok yeteneklidir ve Shin Suk Ho ile tanıştıktan sonra gruba dahil olur. Grup üyelerinin en komiğidir diyebiliriz :) 

Jung Geu Rin (Hyeri),  Oda ailesini kaybetmiş ve küçük yaşta Jo Ha Neul'un ailesiyle yaşamaya başlamış. Zamanla Jo Ha Neul ve Geu Rin birbirinin tek ailesi haline gelmiştir. Onun sorumluluğunu üstlenmiş ve destek olmuştur. Kardeşi için en doğru şeyi yapmak ister, Shin Suk Ho hayatlarına girince, her şey değişir.

Na Yeon Soo (Lee Tae Sun), çok iyi kalpli, genç yaşta çocuk sahibi olmuş bekar bir baba. Çocuğunu yetiştirmek için elinden geleni yapıyor ve çeşitli işlerde  çalışıyor. En iyi olduğu konu ise gitar. Gruba gitarist olarak giriyor. 

Seo Jae Hoon (L.Joe),  hayatı boyunca annesinin istediği gibi yaşamış çalışkan bir üniversite öğrencisidir. Fakat çok yeteneklidir. Annesinden gizli müzik ile ilgilenmektedir. Shin Suk Ho ile tanışınca gruba baterist olarak katılmaya ikna olur.

Vee İşte Ddanddara grubu !! 

Yorumuma geçmeden önce söylemeliyim ki 
Diziyi beğenip beğenmeyeceğiniz tartışılır ancak bu grup kesinlikle sevilmeyecek gibi değil onu bir açıklığa kavuşturalım. İzlerken keşke bu grup gerçek olsa demekten kendimi alıkoyamadım doğrusu :) 
Bunu da belirttikten sonra yorumuma geçiyorum ozaman 
- Ddanddara ya başlamadan önce oyunculara baktığımda, sevdiğim oyuncuları görünce çok sevindim. Öncelikle eminim ki Kill Me Heal Me 'de ki performansıyla hepimizin kalbinde taht kurmuş Ji Sung vardı bir kere bu bile bir sebepti benim için.
Daha sonra Answer Me 1988 'Deki rolüyle çok sevdiğim Hyeri de kadrodaydı ki buda benim için güzel bir haberdi.
Ve Son olarak CNBLUE grubunun bateristi Kang Min Hyuk da dizi kadrosundaydı, onu da Heartstrings ve The Heirs dizilerinde izlemiştim ve çok sevmiştim
Eee durum böyle olunca senaryo açısından da çok yüksek bir beklentim oluştu. Beni tek hayal kırıklığına uğratan da bu oldu. Kötü bir senaryo diyemeyiz fakat beklentimin altında kaldığını söyleyebilirim ama bu diziyi beğenmedim demek değil, hatta bunu bir kenara bıraktığımda diziyi beğendim.
5urprise grubunun bir üyesi olan Gong Myung'u daha önce isim olarak duymuştum. Fakat daha önce hiç izlememiştim ama artık kesinlikle takipteyim ! :)Bence rolünü çok güzel canlandırmış, aşırı tatlıydı mimikleri ve tepkileri çok güzeldi, çok beğendim. Dizideki en komik en eğlenceli karakterlerden biriydi.
 Lee Tae Sun ve L. Joe 'nunda izlediğim ilk yapımları oldu, onları da beğendim. Zaten bana göre oyunculuk açısından dizide hiç bir sorun yoktu. Her oyuncu rolünün hakkını vermişti.

◉ Dediğim gibi senaryo da aşırı bir mükemmellik yoktu fakat basit bir grup kurma hikayesi de değildi. Her karakterin kendine özel bir derinliği vardı olayları çok farklıydı. 4 grup üyesininde kendine ait  büyük sorunları vardı ama onların bir araya gelerek bir bütün olmasını izlemek çok keyifliydi. 

◉ Dizi başlamadan önce Ji Sung Ve Hyeri arasındaki yaş farkından dolayı yapılan yorumları görmüştüm bende emin değildim nasıl duracağına dair fakat diziyi izlemeye başladıktan sonra bu beni hiç rahatsız etmedi hatta tam tersi bence çok yakışmışlardı. Zaten dizide aşırı derecede de bir romantiklik yoktu, asıl konu bu değildi. 


◉ Ji Sung harikaydı ve rolünü oynanabilecek en güzel şekilde canlandırdığına inanıyorum.  Dizi boyunca cool tavırları, fedakarlıkları, güçlü duruşu ve son bölümlerdeki olaylar karşısında gözlerimizi dolduran oyunculuğu ile yine çok güzeldi. Hyeri tabii ki Answer Me 1988 deki gibi ön planda değildi ama bence oda çok iyi bir iş çıkarmış.





◉ Dizide aynı zamanda bolca konuk oyuncu vardı. Gong Myung'un 5urprise grubundan arkadaşı Seo Kang Joon, Park Shin Hye, Park Eun Bin de bunlardan biriydi.

















◉ Konumuz müzik olduğuna göre dizinin OST larından bahsetmemek olmaz. Genel olarak dizi müziklerini beğendim ancak aralarından 3'ünü özellikle çok sevdim

1. Kang Min Hyuk -  I See You   (Şarkısını Buradan   dinleyebilirsiniz. )
Bu şarkıyı ilk olarak dizinin fragmanında kullanmışlardı benimde fragmanını izlediğimde direk dikkatimi çekmiş ve nedense çok beğenmiştim. Kang Min Hyuk çok güzel seslendirmiş, dizi ye de çok yakışmış bu şarkı.

2. Dizinin sonlarına doğru Ddanddara grubumuzun - Go Ahead Cry - şarkısıyla yaptığı düet gerçekten çok güzeldi .  (O sahneyi de buradan izleyebilirsiniz.)

3. Jeong Eun Ji -  A Love Before  (buradan dinyelebilirsiniz)


◉ Hepiniz farketmişsinizdir ki bazı kore dizilerinde bazı objeler, kelimeler vs. diziye özel olarak bolca kullanılır ve bunları dizi boyunca birçok kez görürüz. Bu dizi de de buna örnek olarak "Birinin şemsiyesi olmayı" ve "yeşil şemsiye"mizi gösterebiliriz.

◉ Chan Hee'den ve onun tatlılığından bahsetmemek olmaz. Babası ile olan ilişkisi hem güldürdü hem de duygulandırdı. Gerçekten dizideki etkileyeci noktalardan biriydi ve aşırı tatlıydı !!

◉ Kang Min Hyuk'u İlk önce Heartstrings de sonra The Heirs'da daha önce çıkan bir rolle görmüştük. Burada da başrol olarak başarısını göstermiş. Yeri geldi güldürdü, yeri geldi ağlattı hem sevimliydi hem cooldu. İnşallah daha çok dizide görmeye devam ederiz :)

Diziyi genel olarak beğendim, eğlenerek izleyebileceğiniz aynı zamanda sizi duygulandırabilecek bir diziydi. Karakterlerin sorunları hakkında çok fazla ayrıntıya inmek istemedim, zaten çok şaşırtıcı bir senaryosu olmadığı için bunları izlerken keşfetmek daha iyi diye düşündüm :) Umarım sizde keyif alırsınız, İYİ SEYİRLER ❣ ❣ :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder