7 Mart 2015 Cumartesi

► A Werewolf Boy - Kurt Çocuk !!




Türü: Romantik, fanstastik
Yayın Yılı : 2012
Oyuncular: 


Konu : Sadece 2-3 evin olduğu ıssız bir eve taşınan kız, yabani konuşmayı bilmeyen bir insan bulur ve kalacak yer bulunana kadar annesiyle birlikte onu eve alırlar. Kız çocuğun hareketlerini izler ve onu eğitmeye başlar. Zamanla birbirlerine aşık olurlar. Tabiki filmde kızımızla evlenmek isteyen, zengin,züppe kötü karakterimizde eksik değil. Ama çocuğun sırrı başlarına çeşitli olaylar açar...

Yorumum:

Filmi izlemeden önce biraz önyargılıydım. Kurt adam falan filan sıkıcı olabilir gibi gelmişti ama iyi yorumlar görünce izlemeye karar verdim. İyi Ki de izlemişim bir kere daha anladım ki ön yargı çok kötü bir şey. Öncelikle film çok etkileyiciydi. Hem komikti, hem de çok duygusaldı filmden aşırı etkilendim son sahnede ve kızın çocuğu kovmaya çalıştığı sahnede (pek spoiler vermemeye çalışıyorum :)) gözyaşlarımı tutamadım tabikii. Şöyle iyi bir ağlamak istiyorum diyosanız bu film tam sizlik ilk başlarda güldürdü güldürdü sonra da fena ağlattı ama çok güzeldi, çok beğendim.

SPOİLER ALARMI !!!

Burdan sonrasında spoiler vermeye başlıyorum biraz biraz...
Kızın filmde çocuğun hareketlerini gözlemleyerek onu eğitişi çok komikti, hele sonradan onun kafasını okşaması ve
çocuğun bunu alışkanlık haline getirişi ama kabul etmeliyim ki filmi güzelleştiren en büyük etkenlerden biri Song Joong Ki'nin oyunculuğu olmuş. Adam filmde konuşmadan mimikleriyle hareketleriyle etkiledi. Filmde göze batan şeylerden biri Song Joong Ki'nin oyunculuğuydu, mükemmeldi. Kızın ona bekle diye komutlar verirken ki ifadesi ne yapıcağını şaşırması çok komikti hele o yemek sahnesi yok mu :D 
Komik yerleri bir tarafa bırakırsak, filmdeki kurt çocuğun kıza olan sadakati müthiş bir şeydi, insanı derinden etkiliyor. Kızın çocuğa bağırdığı , kovduğu gitmesini gerektiğini söylediği sahne çok üzücüydü göğüs kafesime ağır ağır taşlar koydular sanki. Çocuğun ilk sözü ise en çok acıtan "Gitme" oldu. 

!!!Filmin sonu ile ilgili yorum Büyük SPOİLERlardan !!!

Filmin sonunu beğenmedim açıkcası kıza çok kızdım. Ne o öyle ? Gidiyorsun hemde giderken arkada çocuğa not bırakıyorsun ve seni beklemesini söylüyorsun sonra 47 yıl hiç gelmiyorsun. Hiç mi merak etmedin kızım bu nasıl iş. Madem gelmeyeceksin niye arkanda seni beklemesi için not bırakıyorsun ? hayır sonda geldin bari yine gitme gerçi çocuğu öyle kızın yaşlı haliyele de düşünemiyorum o yüzden belki de gitmesi iyi oldu sonuçta çocuk yaşlanmıyor  böylesi bir son daha etkili olmuş olabilir ama yinede bana yetersiz geldi, şimdi o çocuk ne yapıcak tek başına 47 yıl beklemiş bir kere gördü ertesi gün kadın hemen gitti bide öyle uzaktan arabayı izlemeler falan can yakıyor böyle şeyler... Artık beklediği yeter dimi....




 Bazı Sahneler = 


Filmin sonunda kardan adam yapması, verdikleri söze iyi bir
gönderme oldu.
Komik sahnelerden :D









 Filmden sonraki ruh halim :







İyi Seyirler :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder