14 Temmuz 2017 Cuma

Yeni Dizi : School 2017


Merhaba !!  
Yeni dizi School 2017, 17 Temmuz'da başlıyor.
Bildiğiniz gibi School serisinin her bir sezonunda 
yeni konular ve yeni oyuncular görüyoruz.
Bu sezonun başrollerinde Kim Jung Hyun, Kim Se Jeong, Jang Doon Yoon var. 
Afişten anladığımız kadarıyla büyük ihtimal bir aşk üçgeniyle daha karşılaşacağız.
Açıkcası Kim Se Jeong ve Jang Doon Yoon 'u daha önce hiç izlemedim. 
Kim Jung Hyun'u afişte gördüğüm gibi tanıdım. Kendisi Jealousy Incarnate'de Gong Hyo Jin'in kardeşini oynuyordu. Çok beğenmiştim.  Çok komik, çok sevdiğim karakterlerden biriydi. 
Bu dizide de görmek beni sevindirdi. Sanırım daha izlemeden kimin tarafında olacağım belli oldu. (Ama büyük konuşmamak gerek tabii)
School 2015 büyük bir başarı yakalayınca, hikayesinden müziklerine bu kadar güzel olunca, bunun üstüne çıkabilecekler mi merak ediyorum.


Daha önce School 2013 ve School 2015'i izlemiştim. 
School 2013 deki  Lee Jong Suk ve Kim Woo Bin'in uyumu, arkadaşlıkları mükemmeldi.. 
İkisini bir dizide, bu rollerde görmekte ayrı güzeldi. Bu seride daha çok arkadaşlık ilişkisine odaklanmışlardı. Öğretmenlerde daha ön plandaydı. 

Ama School 2015 kesinlikle benim favorimdi. 
Ne kadar finali hoşuma gitmesede ve büyük bir ikinci erkek sendromu yaşasamda  (hala çok üzgünüm Yook Sung Jae) dizi çok güzel bir diziydi.  Zaten 3 oyuncuda bu diziden sonra popülerliğini arttırdılar. Haliyle School 2015 ten sonra 2017 'den beklentiler de yüksek olacak. Bakalım School 2015'in başarısını devam ettirebilecekler mi ??



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder