14 Nisan 2017 Cuma

Yeni Dizi : MAN X MAN







 Yeni dizilere bakmak, güzel, bizi heyecanlandıran yapımlar görmek her zaman sevinç kaynağımız!! İşte beni heyecanlandıran yeni bir dizi; Aksiyon, Romantik türündeki  bu yeni dizi 21 Nisan da başlıyor.  Dizi hakkında yeni bilgilerde gelmeye devam ediyor.

Man X Man dizisinin başrollerinde,  Park Hae Jin, Park Sung Woong, Kim Mi Jung var. 
Aynı zamanda Chae Jung An, Jeong Man Sik, Lee Si Un da dizide yer alıyor.


Ünlü bir oyuncu olan (Park Sung Woong) Yeo Woon Gwang, popüler bir yıldızdır ancak sırlarla dolu bir adamdır. Kim Sul Woo (Park Hae Jin)  ise çok başarılı bir ajandır ve Yeo Woon Gwang 'ı korumakla görevlendirilir. 
(Kim Min Jung) Cha Do Ha ise Yeo Woon Gwang'ın en büyük hayranıdır.

Park Hae Jin'i ve Park Sung Woong'u severim. Haliyle ikiliyi birlikte görmek beni sevindirdi. 

Ancak Kim Mi Jung'u daha önce hiç izlemedim. Fragmandan vs. gördüğüm kadarıyla da pek beğenmedim. Yine de diziyi izlemeden kesin konuşmak istemiyorum. 



Fragmana baktığımızda komik sahneler direk dikkat çekiyor. Aynı şekilde aksiyon sahneleride. Bakalım güzel bir yapım olucak mı ? Bekleyelim ve görelim .. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder