15 Nisan 2017 Cumartesi

Yeni Dizi = RULER : MASTER OF THE MASK




Tarihi drama sevmem ve genelde izlemem. Ama son zamanlarda sevdiğim oyuncuların olmasıyla, dizilerin beğenilmesiyle ve önerilmesiyle  izlediğim tarihi dramalar oldu.  (Bakınız : Moonlight Drawn By Clouds   )
Bu dizide başlamamasına rağmen sürekli karşıma çıkıyor.  Başrol oyuncuları  Yoo Seung Ho, Kim So Hyun ve Kim Myung Soo ( L ).  3'ünü de daha önce izledim ve çok büyük bir sevgim olmasa da kendilerini beğenirim.  Yani bu diziye de bir bakmayı düşünüyorum. Umarım beğenir ve devam ederim. 

Dizi 10 Mayıs'da başlıyor.
Joseon Hanedanlığı döneminde geçen dizi veliaht bir prens ( Yoo Seung Ho) ile Veliath prensten intikam almak isterken ona aşık olan bir kızın (Kim So Hyun) hikayesini anlatıyor.
(Bu olay aklıma Hürrem 'i getirdi :))



 Dizinin kaç bölüm olucağını bilmiyorum. Türü hem dram hem tarihi olunca dizi beni bir süre sonra bayabiliyor. Sıkılabiliyorum. Burada beni heyecanlandıran bir etkenin olması gerekiyor, sürükleyici olaylar olmalı. Bu yüzden çok büyük bir beklenti içerisinde değilim ama umarım güzel bir dizi olur ve bizde keyifle izleriz !! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder