7 Ağustos 2017 Pazartesi

➤ Sweet Stranger And Me


- Sweet Stranger And Me / Man Living At My House -
Tür: Romantik Komedi
Bölüm Sayısı : 16
Oyuncular :
Soo Ae - Hong Na Ri
Kim Young Kwang - Go Nan Gil
Lee Soo Hyuk - Kwon Duk Bong
Jo Bo Ah - Dok Yeo Joo
Kim Ji Hoon - Jo Dong Jin
Konu :
Annesinden başka kimsesi olmayan Hong Na Ri, annesinin ölüm yıldönümünde onun mezarını ziyaret etmek için doğup büyüdüğü şehre geri döner. Ancak mezar başında genç ve yakışıklı bir adamla karşılaşır.  Bu adamın onun evinde yaşadığını öğrenince de şok geçirir. Adam kendisini Hong Na Ri'nin üvey babası olarak tanıtır. Annesi ölmeden önce onunla evlendiklerini söyler.

Merhaba!! 
Bu dizinin ilk önce fragmanını gördüm ve çok beğendim. Kim Young Kwang'ı Pinocchio dizisinde izlemiş ve sevmiştim. Kendisini de görünce başlamaya karar verdim.  Başlarda insana senaryo bir garip gibi görünebiliyor. Buna aldanmayın derim. 
Dizi çok güzel bir enerji ile eğlenceli bir şekilde başladı. İyi de gidiyordu... Ancak bir süre sonra çok sıkılmaya başladım ve dizi gözümde  düşüşe geçti. 

İlk bölümler komedi tarzında ilerleyen dizide eğlendiğim, güldüğüm sahneler oldu. Zaten iyi bir şekilde başlayan dizi sonradan daha da gelişmesi yerine bana göre yerinde saydı hatta daha da kötüye gitti. Sakın İzlemeyin diyebileceğim tarzda bir dizi değildi dediğim gibi güzel başladı belki sonralarda düşeşe geçse bile siz benim kadar sıkılmayabilirsiniz. Ancak kesinlikle mutlaka izlemelisiniz, çok güzeldi diyebileceğim diziler arasına da giremez.


➡︎ Dizinin en iyi yanlarından biri Kim Young Kwan'ın karakteri Go Nan Gil'in tatlılığı ve masum duygularıydı. 

 ➡︎ Sevdiğim karakterlerden biri  Go Nan Gil'in mantı dükkanındaki yardımcısıydı.

➡︎ Bu ikili ise kötü karakterler gibi başlayıp sonradan sempati duyduğunuz karakter tipindeydiler. Bence yakışıyorlardı da :) Zaten dizide olaylı, büyük bir senaryo yoktu. 


➡︎ Dizimizden güzel bir sözle yazımı bitiriyorum. Mutlu Günler ve  İyi Seyirler  :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder