11 Kasım 2016 Cuma

► Miracle İn Cell No.7 // Hücre 7 Mucizesi ♥︎ Kesinlikle İzleyin !


- Miracle İn Cell No 7 / December 23 - 
Tür : Dram
Yapım Yılı : 2013
Yönetmen : Lee Hwan Kyung
Konusu : 
Zihinsel özürlü bir baba ile kızı birbirlerine çok bağlılardır. Babasının yanlışlıkla bir suça dahil olmasıyla birlikte küçük kızın hayatı da altüst olur. Babasının suçsuzluğunu kanıtlamaya onun yanında olmaya çalışır.

Oyuncular :
Ryoo Seung Ryong - Yong Goo
Kal So Won - Ye Seung (çocuk hali)
Park Shin Hye - Ye Seung (yetişkin hali)
Oh Dal Su - So Yang Ho
Park Won Sang - Choi Choon Ho
Jeong Man Sık - Shin Bong Sık
Kim Jung Tae - Man Bum
Kim Kİ Cheon - Old Man Seo
Jung Jin Young  - Jang Min Hwan




-  Yürek Burkan Acıklı Bir Hikaye... -

Aslında bu filmi baya bir erteledim, nedenini bilmiyorum sıkıcı olabileceğini düşünmüştüm sanırım... Kesinlikle yanılmışım, izlemekte geç kalmışım !
Çünkü film aşırı güzel !. Beklentilerinizi yüksek tutabilirsiniz... 
Filmde hem senaryo, hem sahneler hem de özellikle oyunculuklar harikaydı. Hem güldüm hem de bol bol ağladım. Dram sevmeyenin bile mutlaka izlemesi gereken filmlerdendi bence. Çok anlamlıydı çok güzeldi. Özellikle Ryoo Seung Ryong un ve Kal So Won 'un oyunculuklarına ayrı ayrı şapka çıkartmak gerekir, yaşadıkları duyguları en derine kadar hissettim sayelerinde. Filmin ortalarında bol bol güldüm hatta eğlendim bile diyebilirim yani öyle saf sırf dram üzerine kurulu değildi kesinlikle, fakat çok sağlam da ağlattı sağolsun... 



⬇︎⬇︎⬇︎⬇︎




Bu güzel filmimizin Konusuna gelince : 
Film Zihin özürlü bir adam olan Yong Goo ve küçük kızı ye seung'un hikayesini anlatıyor. Koğuştaki karakterler ise filme büyük bir renk katıyorlar tabii ki. 
Yong Goo işlemediği, küçük bir kıza tecavüz suçundan yanlış anlaşılarak  hapse atılıyor böylece hem kendi hayatı hem kızının ki bir anda değişiyor ve Yong Goo "Kötü adamlar" ile dolu bir hücreye atılıyor.  Ancak bu "kötü adamlar" bir süre sonra Yong Goo ve Ye Seung a arkadaş, dost ve aile oluyorlar. 
Kesinlikle içinizi ısıtıcak sizi çok etkileyecek, sıcacık bir film, Mutlaka izleyin


Park Shin Hye ise filmde yetişkin Ye Seung'u canlandırıyordu. Ne kadar az sahnesi olsada çok güzeldi.


Hayran oldum bu kıza Hayran !!!! 


- İYİ SEYİRLER - 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder