11 Kasım 2016 Cuma

➤ The Time We Were Not In Love

- The Time We Were Not In LOVE - 
Bölüm Sayısı : 16
Türü :  Romantik Komedi
Yapım Yılı : 2015
Oyuncular:
Ha Ji Won - Oh Ha Na
Lee Jin Wook - Choi Won 
Yoon Kyun Sang - Cha Seo Hoo
Choo Soo Hyun - Lee Soo Eun
 L - Sung Jae
Lee Joo-Seung - Oh Dae Bok

❝ Yanı Başında ki Aşk ❞
Konu :
Dizide liseden beri en yakın arkadaş olan Oh Ha Na ve Choi Won 'un ilişkisi anlatılıyor.



İlk Önce biraz karakterlerden bahsedeyim:
Oh Ha Na, 30 lu yaşlarında bir ayakkabı mağazasında yöneticilik yapan ve kendine güvenen bir kadın. İlk başta nedense bu karaktere pek bir ısınamamıştım ama sonra daha iyi geldi gözüme. 
Choi Won ise yine 30 lu yaşlarında, kabin memuru, sevecen bir insan ve çok iyi bir arkadaş. Ha Na'nın ne zaman yardıma ihtiyacı olsa Mahşallah bu güzel adam hemen koşuyor yardımına, sürekli kızımızın yanında.  
Cha Seo Hoo ise zengin ve ünlü bir piyanist. Oh Ha Na'nın ise nikah masasından döndüğü büyük aşkı.
Diziyi pek sevmedim  çok basitti, yani  bayıldığımı söyleyemeyeceğim. Özellikle son bölümlere doğru artık çok uzamaya başladı bir türlü açılamadılar birbirlerine, çok basit şeyler çıktı önlerine ve bende artık sıkılmaya başladım.  


❋ Sevilenler/ Sevilmeyenler  :
  ✔︎  Dizide çok fazla karakter vardı aslında ve bu yan karakterler bence kesinlikle dizide ki en güzel şeylerden biriydi, fazlasıyla renk kattılar !
Özellikle Oh Ha Na'nın babası, annesi ve kardeşi çok komik, çok güzellerdi.
Aynı zamanda Choi Won'nun halası ve diğer iş arkadaşları da öyleydi.
Baba gibi Baba !! :)
⬇︎⬇︎⬇︎⬇︎


✔︎ Oh Ha Na'nın kıyafetleri ve odası gerçekten çok güzeldi söylemeden edemiyciim :)


✔︎ Oh Ha Na ile Choi Won ' un birbirlerine bu kadar iyi tanıması, anlaması, aralarındaki ilişki gerçekten çok hoştu. Eee o kadar yılın etkisi var tabii ki. 


✔︎ (Spoiler) Düğün sahnesinde ki evden eve yürüyüş çok hoş ve güzeldi bence :)


Bir süre sonra çok sıkıldım. Sürekli aynıymış gibi geldi bana fazla uzattılar sanki birbirlerine açılma olayını ve kızın Cha Seo Hoo olayını. Diziyi yarım bırakma eşiğine geldim fakat " buraya kadar geldin devam et." diyerek devam ettim. Biraz zorladım kendimi bitirmek için yanii.. Oyuncuları seviyorsanız ve boş zamanınız varsa izleyebileceğiniz tarzdaydı bence.
-----------------------------------------------------------




 - İYİ SEYİRLER -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder