14 Kasım 2016 Pazartesi

➤ The Producers


- The Producers - 
Türü: Romantik Komedi
Bölüm Sayısı : 12
Senarist: Park Ji-Eun
Yapım Yılı : 2015
Oyuncular/Karakterler :
Cha Tae Hyun - Ra Joon Mo
Gong Hyo Jin - Tak Ye Ji
Kim Soo Hyun - Beak Seung Chan
IU - Cindy
Konu:
Bir yayın kanalında çalışan yapımcıların iş ve özel hayatı.

Çok üzülerek söylüyorum ki bu dizi benim için hayal kırıklığıydı. Bu kadar güzel, dolu, başarılı 4 başrolü birlikte izleyeceğimizi düşündüğümde cidden çok heycanlanmıştım. 4'üde birbirinden iyi ve başarılı ve 4'ü de sevdiğim aktörler. Aynı zamanda senarist de Man From The Stars'ın senaristi olunca beklentiler de baya bir çoğalmıştı doğrusu.. Belkide beklentim yüksek olduğu için böyle bir hüsrana uğradım bilmiyorum. Çok daha güzel bir dizi bekliyordum hikaye açısından. Çok da yerden yere vurmak değil amacım. Oyuncular sayesinde kendisini izletmeyi ve eğlendirmeyi başardı. Eğlendiğim, güldüğüm sahneler yok dersem yalan olur, güldüğüm, keyif aldığım bir çok sahne oldu. Ama bununda oyuncuların sayesinde olduğunu düşünüyorum.Büyük bir beklenti altına girmeden, oyuncular için izleyebileceğiniz ve bu açıdan keyif alabileceğiniz bir diziydi. Zaten bunları da görünce keşke bu kadro böyle zayıf bir senaryo ile harcanmasaydı demekten kendimi alamadım.

Artılar Ve Eksiler 

✘ Öncelikle ortada elle tutulur bir senaryo yoktu. Tam oturmamıştı sanki. Bu da dizinin en büyük sorunuydu.
 
⬇︎⬇︎⬇︎⬇︎

✘ Kim Soo Hyun ve Gong Hyo Jin' in sahnelerinde genellikle bir sıkılma geldi. Bence ikili arasındaki kimya hiç oturmamış bu ikilin sahneleri en sıkıldığım sahnelerden biriydi.

Ne kadar keyif aldığım sahneler olsa da çok sıkıldığım bir türlü akmayan sahneler vardı
Kim Soo Hyun da bol bol uyudu :)

Sonu hiç ama hiç tatmin edici değildi. Hiç beğenmedim. (IU'nun ifadesi tam benim ifademi yansıtmış :))

✔︎ Ama artıları da yok değildi. En büyük artısı kesinlikle oyunculardı.Bu açıdan beklendiği gibi kaliteli oyuncuların bir araya gelmesiyle oyunculuk açısından çok güzel sahneler gördük.



✔︎ Aynı zamanda  bir de  konuk oyuncu şöleni de vardı ki buda güzel yanlarından biri :) 
Go Ara
Lee Seung Gi
Jang Hyuk


✔︎ Şunu da söylemeliyim ki hem Kim Soo Hyun hem Lee Seung Gi hayranı olarak bu ikiliyi aynı sahnede görmek beni baya bir sevindirdi :)

✔︎ Kim Soo Hyun yine döktürmüştü... :) Çok tatlıydı Oppa'mızz :)


✔︎ Bu İkili beğendiğim, güldüğüm ikilerden biriydi. Yine daha iyi bir senaryoyla bir bromance şeklinde görsek fena olmazdı :) 

✔︎ Dizide en sevdiğim, en keyif aldığım sahnelerden biri Kim Soo Hyun ve IU 'nun sahneleriydi. Gerçekten birbirlerine çok yakıştırdım. Keşke daha güzel bir kurgu olsaydı ve bu böyle harcanmasaydı... 

✔︎ Bu 4 oyuncu arasında belki gölgede kalır diyebiliceğimiz tek oyuncu IU,  tam tersi çok güzel bir oyunculuk sergilemiş hatta dizide en sevdiğim karakter olabilir. 
 
✔︎ Dizide güzel ve komik sahneler vardı tabii ki
En komiklerinden biri :))

✔︎ IU'nun hikayesi dizide senaryo bakımından tek aklımda kalan sahnelerden olabilir.





- İyi Seyirler - 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder