15 Kasım 2016 Salı

The Legend Of The Blue Sea Geliyor !! - 16 Kasım -


The Legend Of The Blue Sea (Fantastik,Romantik Komedi) dizisi sonunda 16 Kasım Çarşamba günü yayınlanıcak. Şahsen ben bu ikilinin dizisi çıkıcağının haberi geldiğinden beri heyecanla bekliyorum ve gelişmeleri takip ediyorum. Kore'deki en beğendiğim ve başarılı bulduğum kadın oyuncuların en başlarında gelir Gianna Jun (Jun Ji Hyun). Filmlerinde büyük başarı elde eden, kaliteli oynayan, kaliteli iş yapan hem çok güzel hem çok tatlı e daha ne olsun hastasıyız ! :) Eminim hepimizin kalbinde Man From The Stars'taki performansıyla tahtını da kurmuştur.. Lee Min Ho'ya gelince bilmeyen yok, sevmeyen de azdır zaten :) şahsen ben bayılıyorum kendisine :) onun da büyük hastasıyız ! :) 
Eee hem Lee Min Ho 'yu hem Gianna Jun'u böyle severken ikilinin bir arada aynı dizide oynayacak olması beni çok çok heycanlandırdı anlayacağınız. 
Birde üzerine senaristin; Park Ji Eun ( Man from the stars ve producer ), Yönetmeninde Jin Hyeok (City Hunter,Master's Sun..) olduğunu öğrenince daha da bir sevindim. Jin Hyeok 'un yönettiği City hunter, Master's Sun, Doctor Stranger gibi diziler zaten sevdiğim diziler arasında ve başarılı yapımlar. Park Ji Eun ise ne kadar producer da beni hayal kırıklığına uğratsa da, Man From The Stars'taki başarısını göstericeğini umuyorum. Böyle güzel bir kadro bir aradayken de beklentiler yüksek malum herkeste. Umarım bir unutulmaz dizimiz daha olur !!
Konu :
Dizi dünya üzerindeki son deniz kızı olan Sim Chung (Gianna Jun) ve zeki bir dolandırıcı olan Heo Joon Jae (Lee Min Ho) karşılaşmasıyla başlayan ilişkilerini anlatır. Lee Min Ho aynı zamanda dolandırıcı Heo Joon Jae ve Joseon zamanından  Kim Moo karakterini canlandırıyor ve Sim Chung ile olan geçmişi de konu alıyor.

Beklemedeyizz ! Şimdiden İyi Seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder